Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > Gebruikerservaring Internet en Telefonie

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27-11-16, 11:57
afterboy's Avatar
afterboy afterboy is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 09-06-13
Standaard klacht over Online.nl

in de hoop dat de dames en heren van M7 dit forum wel lezen en wellicht hier op mijn klacht willen reageren wil ik hier even mijn beklag doen over Online.nl:

sinds 2 maanden ben ik overgestapt naar een internet only abonnement van Online.nl.
als voormalig installateur van M7 gaf ik ze toch de gunst van de twijfel, ik had reeds een redelijk stabiele vdsl verbinding van Canal Digitaal thuis, met een snelheid van ongeveer 25 mbit.

Vol verwachting heb ik ondertussen naar de KPN kabelverdeler zitten kijken die op ongeveer 30 meter van mijn huis staat, waar sinds een maand of 2 een glasverbinding naar toe is gebracht. En sinds een maand of twee zou mijn VDSL verbinding moeten kunnen worden omgezet naar een VVDSL (vdsl+, of vectored vdsl) verbinding, met een snelheid van 100mbit.

diverse websites bevestigen mijn verhaal, zowel de site van Online.nl geeft aan dat ik 100mbit moet kunnen halen, maar ook de KPN site NETCO FOURSTACK geeft dit aan, ik zou theoretisch zelfs 200mbit aan moeten kunnen via pairbonding...

dus vol verwachting heb ik dit pakket besteld bij Online.nl, echter, de eerste mail die ik binnen kreeg van hun was de melding dat er een landelijke storing was met betrekking tot de snelheid tijdens piek uren.
mijn effectieve snelheid is ook nog niet boven de 40mbit geweest ( zowel bekabeld als via wifi)
ik heb dit een aantal weken aangekeken, gaf ze nog de gunst van de twijfel, totdat ik een mail kreeg dat de storing was opgelost ( ondertekend door andrei noppe..) en dat ik vanaf nu kon gaan genieten van mijn verbinding..

helaas, tot op heden blijft mijn downstream hangen rondom de 30mbit, opmerkelijk is wel dat mijn upstream wel de gestelde snelheid haalt, ook 30mbit.

ik heb inmiddels op de site van online.nl het klachtenformulier 2 x ingevuld, maar wacht nu al een dag of 10 op een reactie van hun...

dus Online....

graag contact, en lever wat jullie beloven!

groet,

MVA
Oud 17-12-16, 13:18
Prawo's Avatar
Prawo Prawo is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 31-01-14
Standaard

Ik ben overgestapt naar NLE en krijg voor nog geen € 30 per maand 100 Mb (met tv en bellen als bonus, voor mij dan want dat heb ik niet nodig).
Over een jaar zie ik wel weer verder.
Oud 17-12-16, 19:58
Rickjr's Avatar
Rickjr Rickjr is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 27-01-11
@afterboy

volgens mij zijn ze of line

Rickjr
Oud 11-01-17, 18:56
sjorssjambers's Avatar
sjorssjambers sjorssjambers is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 20-10-16
Standaard

http://radar.avrotros.nl/uitzendinge...room-onlinenl/

Lees hier maar eens.
Oud 27-01-17, 17:15
Prawo's Avatar
Prawo Prawo is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 31-01-14
Standaard

Mijn bood online.nl € 25 als compensatie voor het ongemak.
Daar ga ik niet op in, jarenlang hebben te te veel berekend en te weinig geleverd. Ben blij dat ik er weg ben.
Administratief is het daar bovendien een chaos. daar kan een vriendelijke medewerker van de klantenservice niet tegenop.
Een incassoprocedure zie ik met vertrouwen tegemoet.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 03:56.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine