Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Algemene Informatie > Suggesties

Notices

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud Gisteren, 22:56
Directie Directie is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 23-12-08
Standaard

Leuke topic om te lezen. Hier ook alle filters uit, alle energiebesparende opties uit en scherpte op MAX. Toen ik de TV kocht en aanzette bleken er nogal wat "verbeteraars" aan te staan, de energiebesparing stond op MAX en de scherpte stond op 1/5?!?

Alle software updates vanaf het begin af aan geblokt via eigen dns server waarmee ik ook alle advertenties blokkeer zodat mijn apps geen reclame kennen. Btw mijn NEE-NEE sticker geldt dus ook voor mijn TV.

Ik ben de baas over mijn TV en als ik een TV koop dan wil ik hem ook kunnen gebruiken zoals hij van de fabriek afkomt. Uit de doos zei hij meteen na het aanklikken van Netflix dat er een softwareupdate nodig was. Met geen mogelijkheid leek Netflix te starten... maar aangezien ik mijn Samsung binnen 3 jaar bij het grofvuil kon brengen omdat ik 3x per dag een update kreeg net op de momenten dat ik wilde gaan kijken en hij vanwege de vele updates uiteindelijk met een grote groene streep de geest gaf, wilde ik deze nieuwe LG dus absoluut niet updaten. Met een blokkering in de richting van Korea bleek dat ook niet nodig. Netflix draait met de firmware fabriek af (uit 2011) nu al een paar jaartjes... zolang hij maar geeb contact krijgt met Korea!

Andere apps die zichzelf wilde verwijderen zoals RTL heb ik nog steeds gratis en de oude NPO app doet het ook nog steeds prima. Hier geen NPO Start!

Afstand tot deze 42 inch is 2 meter.
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 01:57.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine