|
|
|||
|
|||
|
@caran . bij een homecast dealer . bijv www.astrasat.nl
|
|
|
|||
|
|||
|
Beste lezers,
Ik heb net een samsung led tv aangeschaft met een CI module van mediaguard. Nu installeer ik mijn kanalen en vind er iets in de 1200. Maar hij zet ze op volgorde van zoeken neer. En niet op de canaldigitaal volgorde. Wat is hier de oplossing voor? Ik heb geprobeerd een update te doen via BVN maar dan zegt hij "update mislukt" Als iemand mij hiermee kan helpen graag Gr Sander |
|
|
||||
|
||||
|
Ja als er geen Fastscan op zit voor CanalDigitaal dan zul je gewoon alles met de hand moeten sorteren dus ga er maar een paar uurtjes voor zitten.
Dus in je menu en handleiding kijken of er een Fastscan op zit anders helaas. Troost je met de gedacht e dat bijna alle niet goedgekeurde ontvangers ook altijd alles met de hand of een editor moeten sorteren.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Daarna de lijst dowloaden uit je receiver met een RS-232 nullmodemkabel of usb-stick en hoef je nooit geen volgorde meer in te stellen,want als je om de 1 of andre reden de zenders uit je ontvanger verdwijnen (bijvoorbeeld na een terugkeer naar de fabrieksinstellingen) zet je zo de kanaallijst weer terug.
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ci module | everardus | Schotelantenne ontvangstproblemen | 2 | 25-07-09 22:25 |
| ci module | mentink | Algemeen | 2 | 09-05-09 22:32 |
| CI module | Singles45 | Algemeen | 2 | 29-12-08 14:18 |
| AlphaCrypt CI module | flipper | Inverto / Lemon | 8 | 29-11-08 12:41 |
| CI-module | CPi_PVR | Inverto / Lemon | 2 | 12-11-06 17:24 |