|
|
|||
|
|||
|
Eindelijk kan ik het een beetje volgen, bedankt CD, nu nog een keertje Zone Reality!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb 2 draadjes gecombineerd omdat het bijna geheel echt over hetzelfde ging, de ondertiteling namelijk.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik ben hier zeer blij mee ,en velen met mij weet ik zeker,bedankt. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() Dit speelt overigens al op het hoogste niveau. Met vriendelijke groet, Henk, Webcare CanalDigitaal
|
|||
|
|||
|
Citaat:
met vr gr Henk een fan
|
|
|
|||
|
|||
|
Bij mij lijkt de Nederlandse ondertiteling bij History HD bij de 7121 vastgehouden te worden. Ik hoef niet elke keer de ondertiteling aan te klikken, dit in tegenstelling tot b.v. Eurosport HD. Hier moet elke keer als naar een andere zender gezapt wordt, de taal weer op Nederlands gezet worden.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Dat is de juiste tip die ook nog werkt
|
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ondertiteling History Channel / BBC | hjj | Klantenservice | 18 | 28-08-09 13:09 |
| Geen ondertiteling history dsr8121 | rudieenyvonne | Philips | 0 | 24-07-09 10:29 |
| History channel | albertino | Frequenties, nieuwe zenders, settingslijsten | 7 | 20-04-09 22:38 |
| Geen beeld meer op History channel | rudieenyvonne | Klantenservice | 14 | 12-04-09 13:35 |
| History Channel: geen geluid | paullo | Algemeen | 15 | 06-05-08 08:09 |