Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > CanalDigitaal > Algemeen

Bekijk resultaten van poll: Welke EPG?
EIT EPG 148 71,15%
MediaHighway EPG 4 1,92%
Nagra EPG 5 2,40%
Maakt mij niet uit welke EPG zolang het maar werkt 51 24,52%
Stemmers: 208. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 05-02-10, 21:11
jellesbode jellesbode is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 06-06-06
Standaard

Bij de duitsers loopt het altijd goed.
Zijn we eindelijk van de storingen af.
Met citaat antwoorden
Oud 06-02-10, 09:31
wapper wapper is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 06-02-10
Standaard

Bericht verwijderd. Zoals eerder aangegeven worden in dit bericht geen discussies gewenst. Alleen stemmen en onderbouwing van je stem zijn toegestaan. En voor de duidelijkheid (voor dat mensen weer gaan zeuren) wat je hier zegt mag allemaal wel maar maak hier dan een nieuw onderwerp van om dit gehele bericht niet onnodig te vervuilen en off topic te laten gaan. Hier alleen stemmen wat je wilt en eventueeel, als je dat nodig vind, een onderbouwing van je stem geven.

En omdat dit al eerder in dit topic vermeldt staat en je in je oorspronkelijk antwoord blijk te hebben gegeven dat je toch wel dit topic goed heb doorgelezen een "vriendelijke waarschuwing".
Met citaat antwoorden
Oud 06-02-10, 10:20
ladida ladida is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 06-02-10
Standaard eit epg

goedemorgen beste satelliet kijkers,

ik prefereer eit epg, omdat het sneller ingeladen is
en
omdat het naar mijn bescheiden mening betrouwbaarder is dan de MHW-epg alsook nagra-epg voor timer-opnames

met vriendelijke groet,
woody
Oud 06-02-10, 10:37
golfdiesel golfdiesel is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 13-01-07
Standaard

EIT EPG heeft mijn sterke voorkeur.
Deze EPG werkt op elke standaard ontvanger en er zijn geen licentiekosten mee gemoeid.
Het bandbreedte gebruik is misschien wel een issue, maar je kan de overdrachtssnelheid wat terug schroeven zodat het binnenhalen welliswaar wat meer tijd in beslag neemt maar je hebt dan toch een goed werkende EPG.
Met citaat antwoorden
Oud 06-02-10, 11:13
Togan's Avatar
Togan Togan is offline
Hulpsinterklaas voor desperate Midden-Oosten kijkers :)

Datum van registratie: 13-09-07
Standaard

Ook ik ben voor EIT-EPG, zoals hier al meer gezegd, werkt perfect op (bijna) elke Duitse zenders.
Ik heb al ruim 9 jaar een Topfield TF4000PVR en vind deze EPG zéér betrouwbaar en is zeer handig bij programmeren van opname´s.
Het heeft niets met CD te maken, maar alles hangt verder af van de stiptheid waarop zenders hun programma´s starten. Maar..., dat geldt voor iedere EPG.

Togan.
Oud 06-02-10, 11:43
elrenegado's Avatar
elrenegado elrenegado is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 23-09-09
Standaard

Ik heb geen idee welke EPG ik zelf heb,
Maar ik heb een philips 8121 ontvanger van CD zelf, de EPG die daarbij geleverd zit vind ik prima..... ALS die het normaal doet.

Enige nadeel wat ik ondervind is dat ik niet bv op primetime kan schakelen naar de volgende dag, je moet dan het hele lijstje weer naar benee scrollen.
Met citaat antwoorden
Oud 06-02-10, 12:09
golfdiesel golfdiesel is offline
Regelmatige deelnemer

Datum van registratie: 13-01-07
Standaard

@elrenegado
De huidige door CD geleverde ontvangers gebruiken de NagraGuide EPG.
EIT EPG wordt als test op de transponder met de regionale zenders gebruikt op de 23,5 graden positie.
Alle overige CD goedgekeurde SD ontvangers gebruiken de MHW EPG en niet goedgekeurde ontvangers gebruiken MHW emulatie of sommige gebruiken NagraGuide emulatie.

Alle niet goedgekeurde ontvangers kunnen de EIT EPG ontvangen. De meeste CD goedgekeurde ontvangers kunnen geen EIT EPG ontvangen.
Met citaat antwoorden
Oud 06-02-10, 13:36
citoends citoends is offline
Satellietforum toppertje

Datum van registratie: 06-08-08
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door golfdiesel Bekijk Post
@elrenegado
De huidige door CD geleverde ontvangers gebruiken de NagraGuide EPG.
EIT EPG wordt als test op de transponder met de regionale zenders gebruikt op de 23,5 graden positie.
Alle overige CD goedgekeurde SD ontvangers gebruiken de MHW EPG en niet goedgekeurde ontvangers gebruiken MHW emulatie of sommige gebruiken NagraGuide emulatie.

Alle niet goedgekeurde ontvangers kunnen de EIT EPG ontvangen. De meeste CD goedgekeurde ontvangers kunnen geen EIT EPG ontvangen.
De now next werkt al wel op de buitenlands zenders in de nagra ontvangers , dus dat zal wel niet zo moeilijk zijn om dat software matig aan te passen.
Met citaat antwoorden
Oud 06-02-10, 14:09
Littlesat Littlesat is offline
Technicus Satellitus

Datum van registratie: 25-11-07
Standaard

Citaat:
De meeste CD goedgekeurde ontvangers kunnen geen EIT EPG ontvangen.
Ooit van een software update gehoord... Wie weet kan CDS met de EIT EPG ook veel geld besparen voor de NagraGuide en MHW EPG licenties.... ;-)
Oud 06-02-10, 14:45
BOX BOX is offline
Moderator

Datum van registratie: 19-03-08
Standaard

En nu voor de allerlaatste keer anders. In dit bericht geen discussies over wat wel en niet kan. Alleen maar stemmen en eventueel onderbouwen van de stem. Alle andere discussies in nieuwe of reeds bestaande berichten. Is lezen nu zo moeilijk?

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HDTV ontvanger met MediaHighway en Sky Duitsland EPG ahiemstra Algemeen 0 04-12-09 04:32
Mediahighway EPG loopt vast Nigg Algemene vragen satellietontvangst 0 18-01-09 18:36
Homecast HS8100 nieuw Software MediaHighWay EPG SatCast Overige satellietontvangers 0 05-12-08 12:12
12,5 W Auto op parkeer plaats Snuffer Feeds 0 02-04-08 14:03

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 06:03.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine