|
|
|||
|
|||
|
Hoi
Is het mogelijk om hier een Rebox RE-9000 HD sub-forum aan te maken? Ik heb er zelf ook één, en bevalt prima. Helaas is er [nog] nergens echt een forum, voor gebruikers uitwisselingen. Vandaar me vraag? |
|
|
|||
|
|||
|
Niemand, ????
|
|
|
|||
|
|||
|
Is er voor mensen hier op dit forum behoefte aan een speciaal gedeelte voor de Rebox? Als dat zo is dan gaan we dat zeker doen!
|
||||
|
||||
|
Er zijn momenteel speciale gedeeltes voor meerdere CanalDigitaal-goedgekeurde ontvangermerken, dus lijkt me dat Rebox daar ook thuis hoort. Certificering van de HD-modellen is waarschijnlijk een kwestie van tijd. Dus ik zeg: doen!
|
|
|
||||
|
||||
|
Het zou heel prettig zijn als de Rebox 9000/8000 een eigen plekje kreeg op het forum - ik juich dit toe.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja kan zeker geen kwaad. Indien mensen zien dat er forum bestaat over een ontvanger zijn ze ook al meer geneigd om zo een ontvanger aan te schaffen. Natuurlijk opent dit dan weer andere discussies over welke ontvanger wel en welke niet.
|
||||
|
||||
|
Gezien het aantal vragen en opmerkingen over de Topfield 7700/7710 dan maar meteen ook daarvoor een subforum?
|
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn inmiddels subforums voor Topfield, Rebox en Homecast aanwezig. Dat houd wil in dat vanaf nu alle berichten die in het verkeerde forum geplaatst worden door ons zo veel als mogelijk is zonder vooraankondiging gesloten worden en dat men deze dan maar zelf in het goede forum moet herplaatsen.
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke CommonInterface voor Homecast 9000? | Packetloss2009 | HDTV satellietontvangers | 14 | 05-04-10 16:14 |
| Ip-box 9000 Te Koop | Bumzel | Te koop aangeboden | 2 | 27-02-10 00:12 |
| CanalDigitaal certificeert Homecast HS 9000 CICD | SatelliteMagazine | Satellietnieuws | 0 | 19-11-09 23:55 |
| Rebox RE-2701SPVR + 2 Mediaguard 3 kaartjes + schotel + Duo LNB | bullseye | Te koop aangeboden | 3 | 10-10-09 15:01 |
| Rebox ontvanger - Sommige kanalen gecodeerd | Manfred.Brouwer | Overige satellietontvangers | 2 | 17-07-09 21:39 |