Registreer Veel gestelde vragen (FAQ) Ledenlijst Kalender Markeer forums als gelezen

Ga terug   Satellietforum > Algemene Informatie > Belangrijke forum mededelingen

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27-04-08, 10:59
BOX BOX is offline
Moderator

Datum van registratie: 19-03-08
Standaard Plaats uw berichten in het juiste forum

Nu er steeds meer bezoekers elke dag Satellietforum bezoeken, en er dus ook steeds meer berichten worden geplaatst, willen we iedereen verzoeken goed na te denken voor men op dit forum een vraag gaat stellen. Plaats u uw vraag wel in het goede forum.

Vooral in het klantenservice forum van CanalDigitaal komen vragen terecht die daar in principe niet in thuishoren. Ook al lijkt dat wellicht op het eerste gezicht wel. Ontvangstproblemen van CanalDigitaal (HD) zenders horen bijvoorbeeld niet in dat betreffende forum terecht maar in het forum Schotelontvangst.

Door bijvoorbeeld het klantenservice forum van CanalDigitaal goed geordend te houden met alleen vragen voor het klantenservice kwaliteitsteam van CanalDigitaal zal de beantwoording van deze vragen en de mogelijke discussie daaropvolgend veel structureler verlopen. Dat is voor alle partijen beter.

Medewerkers van dit kwaliteitsteam kijken overigens ook in alle andere forums mee. Zodra de zij of de moderators in andere forums zaken zien die voor beantwoording daarvan beter verplaatst kunnen worden naar het klantenservice forum van CanalDigitaal zal deze dan ook verplaatst worden.

Alvast bijvoorbaat dank voor uw medewerking.

Het Satellietforum Team.
Met citaat antwoorden
Oud 10-01-10, 17:34
romano romano is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 10-01-10
Standaard

Hallo moderator, ik ben voor het eerst op het forum. Ik heb vragen over het niet functioneren van de EPG en het niet vasthouden van de ingestelde audio(taal).Waar moet ik deze vragen plaatsen.Het betreft de DSR 7121 HD van Philips, die ik sinds een paar weken (met bijbetaling) van Canal Digitaal heb ontangen. Alvast bedankt voor uw reactie.Gr.Romano
Met citaat antwoorden
Oud 10-01-10, 19:16
Veldmuis Veldmuis is offline
Satellietforum positivo

Datum van registratie: 04-01-09
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door romano Bekijk Post
Hallo moderator, ik ben voor het eerst op het forum. Ik heb vragen over het niet functioneren van de EPG en het niet vasthouden van de ingestelde audio(taal).Waar moet ik deze vragen plaatsen.Het betreft de DSR 7121 HD van Philips, die ik sinds een paar weken (met bijbetaling) van Canal Digitaal heb ontangen. Alvast bedankt voor uw reactie.Gr.Romano
Dan kan je in dit http://www.satellietforum.com/forumdisplay.php?f=88 gedeelte alles vinden daarover.

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Wat zijn jouw accountrechten?
U kan geen nieuwe onderwerpen starten
U kan geen reacties plaatsen
U kan geen bijlage(n) plaatsen
U kan uw eigen berichten bewerken

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Ga direct naar forum

Alle tijden zijn CET. De tijd is nu 13:32.

CanalDigitaal ASTRA SatelliteMagazine