|
|
|||
|
|||
|
Nu er steeds meer bezoekers elke dag Satellietforum bezoeken, en er dus ook steeds meer berichten worden geplaatst, willen we iedereen verzoeken goed na te denken voor men op dit forum een vraag gaat stellen. Plaats u uw vraag wel in het goede forum.
Vooral in het klantenservice forum van CanalDigitaal komen vragen terecht die daar in principe niet in thuishoren. Ook al lijkt dat wellicht op het eerste gezicht wel. Ontvangstproblemen van CanalDigitaal (HD) zenders horen bijvoorbeeld niet in dat betreffende forum terecht maar in het forum Schotelontvangst. Door bijvoorbeeld het klantenservice forum van CanalDigitaal goed geordend te houden met alleen vragen voor het klantenservice kwaliteitsteam van CanalDigitaal zal de beantwoording van deze vragen en de mogelijke discussie daaropvolgend veel structureler verlopen. Dat is voor alle partijen beter. Medewerkers van dit kwaliteitsteam kijken overigens ook in alle andere forums mee. Zodra de zij of de moderators in andere forums zaken zien die voor beantwoording daarvan beter verplaatst kunnen worden naar het klantenservice forum van CanalDigitaal zal deze dan ook verplaatst worden. Alvast bijvoorbaat dank voor uw medewerking. Het Satellietforum Team. |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo moderator, ik ben voor het eerst op het forum. Ik heb vragen over het niet functioneren van de EPG en het niet vasthouden van de ingestelde audio(taal).Waar moet ik deze vragen plaatsen.Het betreft de DSR 7121 HD van Philips, die ik sinds een paar weken (met bijbetaling) van Canal Digitaal heb ontangen. Alvast bedankt voor uw reactie.Gr.Romano
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
| Weergave Modus | |
|
|