|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een bizar probleem. Sinds een paar dagen blijft de ontvanger in het menu vast zitten. Eerst dachten we dat het de afstandbediening was, maar de nieuwe is gearriveerd en met geen mogelijkheid krijgen we het ding uit het menuscherm. Weet iemand een oplossing? Reset knop kan ik niet ontdekken op het apparaat.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kanalen opnieuw zoeken..
optie 5 kanalen installeren optie 6 snel installeren (of 5 gewoon installeren als 6 er niet is)
|
|||
|
|||
|
hij is bezig, ik ben benieuwd
|
|
|
|||
|
|||
|
Bingo! het is opgelost.
hoe kan dit nou? Waren plots alle kanalen verdwenen? |
|
|
||||
|
||||
|
Ja, dan zijn alle kanalen er uit... dus is er niks waar de ontvanger heen kan vanuit het menu
![]() Bij de strong8000´s was dat het begin van het eind van de ontvanger.. Denk dat voor de thompson het zelfde geld.. als je dit vaker gaat krijgen zal hij niet heel lang meer meegaan...
|
|||
|
|||
|
nou, laten we hopen dat dat meevalt. Wij halen steeds alle spanning eraf, is dat goed of slecht voor de levensduur?
In ieder geval heel erg bedankt, ook namens mijn kinderen
|
![]() |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tijd in standby blijft hangen | Niels83 | Gebruikerservaring Philips DSR 8121 HD PVR | 3 | 06-10-09 01:23 |
| Beeld blijft 'hangen' | Videofiel | Schotelantenne ontvangstproblemen | 2 | 17-11-08 14:52 |
| Philips Digital Satellite Receiver DSR7005 blijft soms hangen. | degentse | Philips | 0 | 14-06-08 11:44 |
| Wie heeft mijn menu! | case | Inverto / Lemon | 4 | 01-12-07 00:03 |
| Audio/subtitles ON/OFF in menu PVR instellingen | jos.foppele | Inverto / Lemon | 7 | 06-11-06 12:49 |