Enkele post bekijken
Oud 28-09-17, 09:23
ronny forgeron ronny forgeron is offline
Nieuwe deelnemer

Datum van registratie: 18-09-12
Standaard elke wijziging abo gaat fout, nu ook weer

Sinds 1991 ben ik abonnee bij Canal Digitaal en de rechtsvoorgangers.
Maar bij elke wijziging van pakket of abonnement ging het nooit in een keer goed.
Nu ook weer. Op het bericht dat Fox Sports voor iedereen met het Family pakket beschikbaar zou komen en dat de prijs van het pakket met drie euro zou worden verhoogd heb ik direct gereageerd met het verzoek om te downgraden naar BasisHD met behoud van tweede card en Film1. Dat kon niet ik moest het maar accepteren. Verwezen naar de mail die ik ontving hierover, daar werd wel degelijk de mogelijkheid van BasisHD als alternatief genoemd. Na in de wacht gezet te zijn, werd dit bevestigd, ja omzetting naar BasisHD.
Vervolgens na enige tijd een brief met bevestiging beeindiging abonnement.
Via website geklaagd dat niet juist was, vervolgens mail met bevestiging omzetting naar BasisHD al per eind augustus, dus niet eind september. In verband met verrekening, maar niet duidelijk wat dan.
Dan gisteren de verrassing, er wordt een veel hoger bedrag dan verwacht afgeschreven. Op de website gekeken naar nota, wat doet men, ik houd Family pakket inclusief de drie euro verhoging voor Fox Sports en krijg een retentie korting van twee euro. Voor hoelang?
Per saldo dus een euro extra en niet twee euro minder door overgang naar Basis dus drie euro per maand meer, precies wat ik niet wilde. En meebetalen dus aan iets waar ik nooit naar kijk en van walg, de commercieel uitgebuite en verziekte sport.
Totaal onacceptabele gang van zaken, heb direct de incasso voor abonnement gestorneerd en gemaild dat dit gecorrigeerd moet worden.
Nog geen antwoord, maar ik sta in mijn recht, heb de mail als bewijs voor terug naar Basis en anders maar weg bij CD.
Elk jaar weer problemen en in eerste aanleg volkomen warrige reacties op klachten door blijkbaar incapabele medewerkers, kan dit nu stoppen.
Ik weet de oplossing al, niet naar Joyne want daar loopt het ook al niet goed hoor ik, maar straks naar DVB-T2 voor de NPO zenders (Gratis!) en de internationale zenders via schotel FTA. De commerciele troep waar ik nu voor betaal en nooit naar kijk zal ik niet missen.

Laatst aangepast door ronny forgeron : 28-09-17 om 09:25 Reden: verkeerde weergave